Eurona by Cerny

V tejto časti stránky sa dozviete viac informácií o samotnej firme a jej produktoch a prečo ich doma používať 

Spoločnosť Eurona by Cerny bola založená v roku 2003, jej jediným vlastníkom je pán Lukáš Černý. V roku 2004 firma vstúpila aj na zahraničný trh a svoje výrobky začala expedovať aj na Slovensko a do Poľska. V sídle firmy - Lhota za Červeným Kostelcom svoje výrobky vyvíja, testuje, vyrába a následne svojim zákazníkom expeduje prostredníctvom kuriérskej služby GLS a DPD.



Kvalitu výrobkov potvrdzujú certifikáty:

  • Ekologicky šetrnný výrobok /česká eko značka/
  • Ecolabel - prestížny eko certifikát platný v celej Európskej únií.

V stálej ponuke je aktuálne vyše 400 výrobkov bytovej, ale aj telovej kozmetiky. Z takto bohatej ponuky si každý určite vyberie svojich favoritov. Ja už svojich doma mám a dennodenne používam a rada pomôžem aj Vám s výberom tých správnych výrobkov, aby aj Vaša domácnosť bola čistá, voňavá bez zbytočného drhnutia a výparov chémie pri bežnom upratovaní...nie je to totiž potrebné!

Viac v kategórií Výrobky

Výrobky Eurony však nehľadajte na pultoch predajní, tam ich totiž nenájdete. Firma si totiž na propagáciu svojich produktov zvolila Multilevel marketing, teda okrem mimoriadne kvalitných výrobkov pre Vašu domácnosť získate tiež jedinečnú príležitosť ako si aktívne zarobiť peniaze alebo všetky výrobky nakupovať za veľkoobchodné ceny. Viac v časti Príležitosť  a Prvá objednávka


Nebolo tomu vždy tak. Jeden čas sa výrobky objavovali aj na pultoch predajní, ale táto spolupráca neviedla k zlepšovaniu kvality, ba naopak vznikal veľký tlak len na cenu... S týmto pán Černý rozhodne nesúhlasil, svojim výrobkom v žiadnom prípade nechcel znižovať kvalitu. Preto sa už v tom čase rozhodol pre priamy predaj k zákazníkovi. Čas ukázal, že to bolo správne rozhodnutie! Dnes sa vďaka tomu firme darí zlepšovať kvalitu svojich výrobkov, inovovať ich, ale tiež si dlhodobo - viac ako 10 rokov držať ceny bez väčších výkyvov.

Ďalším podstatným dôvodom, prečo sa výrobky nepredávajú bežne v obchodoch je ich špecifické používanie. Výrobky majú totiž koncentrované zloženie, preto sa ich buď dávkuje skutočne máličko alebo sa výrobky riedia a toto treba zákazníkovi na začiatku presne vysvetliť. 

V obchode totiž človek bežne pozerá hlavne na cenu a objem balenia a je spokojný, keď kúpi napr. 6kg prací prášok v akcii /áno bola som spokojná aj ja, to som ale ešte nepoznala euronu/...čo si však v balení okrem pracích látok odnáša domov a následne sype do pračky nad tým sa už tak nezamýšľa... Viac sa dozviete v časti pranie

... hľadáte kvantitu alebo kvalitu? ...
... hľadáte kvantitu alebo kvalitu? ...

odkaz na oficiálne stránky Eurona by Cerny